Oct 24, 2010

Having Dinner Together

Salam to readers,

Huh...bizi sngat 2,3 hari ni..smpai kan entry yg rabu lepas punya baru skrg ni ha berkesempatan nak buat.tp ape benda yg aku buat smpai bizi sngat tu ek...huhuhu...Okay2 takmo repek pnjang2..ni baru nak start citer neh..




For our 1st enibersery hari tu kan my hubby just bwk g dinner kat Flaming Steamboat yg branch kat Platinum Walk Setapak tu jer..nak g yg kat Sunway cam jauh jer rasa lalas aku yg decide g jer kat Setapak tu..Steamboat ni pon aku yg pilih sbb tah camaner tetiba jer rasa nak mkn menda ni..



So blik keje rabu tu aku blk uma dulu mandi2 sume then pas magrib baru turun dr umah..jln clear so kol 8 dah smpai kat tempat tu.awal2 lg aku dah wat reservation sbb mlm tu tgk table cam penuh jer.kitorg pon pestime nk mkn kat situ.tgk mkanan mentah dia mmg bnyak la ikut suka hati ko jer nk mkn ape.segala mcm mak bapak seafood sume ada kat situ.tp aku pilih yg biasa2 jer la...klu agak2 yg cam pelik2 tu mmg tak la aku nak amik kan.



Selain dari seafood tu mkanan buffet pon ada,dessert pon berlambak ko mkn la smpai termuntah..aku smpai 2,3 kali dok melilau cari ape nak mkn.biasa la kan dah kata mek buyung sekali mkn mmg tak cukup....per pax takde la mahal sngat kira berbaloi la kan nk mkn bape kali pon takde hal lah..








Dok kat situ smpai perut senak smpai dah tersandar dah..sume dessert yg manis2 lak tu ku mkn..nk blk pon dah tak larat nk jln dah aku rasa.gambar pon tak bnyak aku capture sbb bila mknanan depan mata camera pon aku ta hirau.yg ada ni pon bila dah hbs mkn baru aku dpt nak snap...tu pon sbb nak rehatkan perut yg membuncit ni...hehehe

Dekat kol 10 baru la husband g byr then terus blik tu pon singgah kat sentul sebentar sbb nak tgk game Kelantan vs Kedah...keputusan suku akhir pertama tu 0-0..

No comments:

Graphics