Oct 18, 2010

Cuaca Yang Panas Ke Badan Aku Yang Banyak Haba???

Salam to readers,

Huh...cuaca skrg yg panas ke atau badan aku yg keluarkan haba terlalu bnyak ek..makin baby membesar makin panas & berbahang lak aku rasa badan aku ni.especially time nak tido mlm..perghhh!! hbs basah lenjun 1 badan ni tau..berpeluh2 dibuatnya.smpai ada 1 tahap rasa mcm nak tido ***** jer...heheh...

Kdg tgh mlm baru start berpeluh kdg2 time baru nak tido pon dah basah dah badan ni.klu pegang rambut jgn ckp la rasa mcm baru lepas mandi.bila rasa bdn husband elok jer sejuk takde lak berpeluh2 mcm aku.skrg ni aku tido pon takde pakai bantal dah klu boleh sume bantal takmo ada keliling aku even bantal baring sekali pon.mlm tadi kena psg 2 kipas dlm bilik 1 kipas tu betul2 husband tumpukan kat aku sorang jer..siyes badan rasa berbahang mmg takleh nak tido.

Ada jugak dgr org time ngandung ni bnyak kuar haba dari badan.sbb tu aku rasa aku tergolong dlm golongan yg tu la.nak kata cuaca skrg ni panas tak jugak sbb suami takde la berpeluh2 tido mcm aku.klu boleh la kan 1 katil tu aku nak kongker sorang jer aku nak tmpat tido yg luas & selesa...heheheh....

No comments:

Graphics