Sep 27, 2010

Nama2 Pilihan Utk Sitecik

Salam to readers,

Nama2 pilihan utk baby comel kami ni adalah sikit yg dirancang2..tp belum finalize lagi la.just letak nama pendek2 kemudian baru dicantumkan jadi 2,3 perkataan ke.yg penting klu utk baby boy mesti kena ada Muhammad.aku pon ada gak cari nama2 yg sesuai & maksud yg baik2 takmo la nama merepek2 tp maksud dia pon tah hape2 jugak.kang payah org nak sebut.suami plak berkenan nak letak nama Fareez katanya sempena amik nama Sultan Kelantan yg baru ditabalkan hari tu.hmmm aku pon tak kisah la dah niat abah dia nak amik nama Sultan Kelantan kan aku ikut jer la.so aku kena cari nama yg blh dipadankan dgn Muhammad & Fareez tu.

Klu utk baby girl plak suami suh aku sndiri yg carik sbb dia tak reti klu nama2 pompuan ni.nama girl yg aku cari tu ada lah 3 perkataan...tp mgkin akan dipendekkan sedikit kot sbb suami kata panjang sngat...heheheh..skrg ni mmg kena stdby 2 nama la.nnti masa nak mendaftar takde la pening2 kepala lagi dah.tp nama2 ni cuma perancangan jer belum diconfirmkan lagi takpe ada bnyak masa lagi utk cari nama2 yg sesuai utk baby kan.

No comments:

Graphics