Sep 22, 2010

Kembali Ke KL Semula

Salam to readers

Raya ke 6 dah kena balik KL semula.memandangkan yg hari khamis tu suami dah start keje so mmg takleh nak dok lama la kt kpg.aku lak isnin minggu depan tu baru start keje kan.tp takpe la leh jln2 open house dulu ke kat KL pastu kasik badan ni rehat sikit.dah bnyak berjalan jauh sian plak kat baby nanti.

Pagi smpai tgh hari melayan karenah si kecik Rayyan tu.sngat comel budak kecik tu rambut dah botak lagi la nmpak comel.asyik nak beriba jer keje dia.nsib baik la aku ni tak kekok bab2 jaga baby ni...aku jer la yg dok uli2 dia cium2 sume..pastu dodoikan atas riba baru lah dia leh tido.bila letak jer atas tilam mula melalak...haishhh belum cukup umur sebulan lagi dah bnyak ragam..sngat clever...

Pas mkn tgh hari kemas2 beg baju,mana yg smpat basuh dulu kat kpg hari tu..nnti blk kl takde la bnyak sngat nak kena basuh.kol 4 lbh susun2 brg dlm keta salam2 sume dgn opah/atuk terus chow blik Kl.konvoy 2 buah keta la dgn maklong.cousin yg 2 org tu naik dgn aku..mmg diorg suka sngat la dpt naik keta dgn abg e diorg tu...suami aku plak rajin melayan bdk2 ni...ada jer benda lawak dia buat..naik keta dgn suami aku ni mcm naik keta F1.jln line clear main pecut2 jer la keje dia..kol 5 bertolak kol 8 dah smpai kl dah..

Tu jer la sume kisah2 dari sblm raya smpai dah habis raya.kesimpulannya lain tempat lain cara sambutan hari raya tu..tapi still meriah jugak la cuma aku baru jer nak cuba menyesuaikan diri dgn budaya tmpat org.alhamdulillah ibu okay masih bertahan lagi walaupun dah menempuh perjalanan yg agak jauh dan meletihkan.nasib baik baby pon bagi sokongan moral kat ibu jugak...baby dlm perut ni baik2 sajer mungkin dia faham kpg nenek dgn onyang dia jauh2...heheheh...luv my baby..........

No comments:

Graphics