Mar 10, 2010

Launching Wedding Album Sambil Melawat ke Sweet&SourPhotoDesign Studio...

Salam to readers,

Morning to u'ollss...adoii dah lama tak citer ape2 kat blog ni.tu la mood malas dah menguasai diri maka secara tak lgsung agak slow la sikit aku nak update blog ni plus aku dgn hubby pon tak bnyak xtvt sngat lately ni.cuba tgk klu time rajin bkn main lg berjela entry aku buat...tp klu tak update blog sndiri pon blog org lain tetap jgak aku terjah...suka baca blog orang...hahaha


Ok la back to an above title tu citer ni sepatutnya dah lama aku buat tp disebabkan ada sikit kelewatan menerima pic2 ni sume dr My Mr Parchie so br skrg la entry ni terpublish..adoii tu pon jenuh gak hr2 aku pulun Chie tnya "chie mana gmbar dgn akid...mana gmbar dg akid"...dia kata dia lupa kat celah hardisk mana dia simpan tah..hhaha chie...chie..tu la sibuk sngat amik gmbar perantin baru..perantin lama ni dah dilupakan..sobb..sobb...tp pagi2 ni bila buka FB tgk ada tagged dr Mr Parchie finally i've got this pic!!!!!!!!!!!!!!!!!suka....siap bagitau lagi tu dok korek2 kat dia nyer file2 dlm macbook dia tuh baru jumpa pic2 ni sume...

Dah terlanjur nak amik album tu harus la buat site visit kat sweet&sourpotodesign Studio tu sekali..hahah bilik leh jd mcm ofis tu tp takde la besar kira boleh la chie & akak nak dptkan ilham mengedit gmbar2 wedding sume kan..comel jer studio diorg tu..takmo bebel manyak2 layan je la pic2 kat bawah ni..excited giler nak tgk pic2 hari bahagia...


bila dapat terus grrrabb tak toleh kiri kanan lg dah

senyum sorang2 smbil verangan sanding atas pelamin lg sekali

wah...gelak tak menahan...aku pon tak ingat pasal ape aku gelak cenggitu..


Sesi Perlancaran Album sulung.."Ketika Cinta Bertasbih"


huh smpai senget2 mulut aku...hahaha..so excited....

pis..pis....sejibik cam mamapapa dia masa kecik2..

Sweet&SourPhotoDesign...Love u...

Maka selesailah sudah Perlancaran Album Sulung Kami....Album Kedua insyallah akan menyusul kemudian..wahhh perasan ko artis yer..taik kucing la perasan artis..hahhaa..kontrak aku bersama Sweet&SourPhotoDesign ni dah tamat, payment pon takde yg pending2 lagi,album pon dah dapat dgn sepuas hatinya..so inconclusion sngat la best bila bekerjasama dgn En Eddie Esa & Pn Munaliza ni..even aku kenal diorg pon dlm FB jer tk smpai setahun tp mcm dah lama kenal jer..terima kasih Cik d & akak liza sbb bagi khidmat yg tervaeeeekkk utk Hari Bahagia Nani & Abe E...insyallah mudah-mudahan tahun ni & tahun2 berikutnya rezeki kalian akan berlipatkaliganda.....amin....

Thanx again to Sweet&SourPhotoDesign...love u...

1 comment:

- dieyana - said...

wah hebat la album nani, best arrr...teringin nk photoshoot gamba famili...

Graphics