Apr 28, 2010

Tak Tau Ape Nak Membebel...

Salam to readers,

Tak tau nak update pasal ape dah ni..sbb takde citer menarik pon..huhu..Jumaat ni aku dgn hubby nak g staff party kat Lumut.so baju aku sume dah sttle.tggal hubby je lagi yg belum beli ape2...hhahha bini staff lak yg beria+excited sngat2 nak glamer2..aku dah beli new dress kat Time square smlm...sbb dress yg aku beli online hr tu mcm tak mantop sngat klu pakai saje2 boleh la kot.so tema yg akan kitorg gayakan ada lah RedBlack Glem...heheh tak tau la glem yg mcm mana..tgk je la pd hr event tu nnti..

Hari ni pas aku blk keje husband ajak g cr baju dia plak..ekceli aku yg nak combinekan kaler hitam merah tu..jadinya hubby pon ngikut je la kehendak isteri dia ni kan..suka2 jer beli tak bincang ape2 pon pndai2 jer aku wat decision sndiri..dress ni agak seksi sbb terdedah sikit kat bhgn blkg..disebabkan parut chiken pox kat blkg bdn aku ni masih lg kelihatan maka aku kena cover dgn cardigan wrna merah..klu ikutkan hati mmg nak pkai dedah2 jer..heheh.pastu aksesori yg tak sarat la just smple...cuma kasut cinderella je yg masih lom ditemui..cadangnya mlm ni nak bekerja keras nak cr gak kasut tu smpai dapat...dah kata dress wrna hitam so utk pnmpilan lbih menyerlah aku nak cr kasut cinderella high heel wrna merah boleh???klu takde pon wrna hitam pastu ada riben2 merah sikit pon takpe kot...

Hmm...see bini staff yg nak melebih2 kan..husband aku rilex jer..brg2 1 ape pon tak packing lagi ni...takut tak smpat jer..cadangnya nak packing mlm ni tp husband ajak kuar plak tu pon tak tau kol bape blk nnti..nak packing esok pon tkut tak smpat jugak sbb esok bonus dah kuar maka panjang lg lah langkah aku blk keje esok.....takut tak jumpa jalan pulang rumah jer..hr jumaat dah nak bertolak awal2 pagi..huh..nmpak gayanya mlm ni kena packing sikit2 dulu pastu mlm sok smbung blik..pg bukan lama pon just 1 nite stay jer..

No comments:

Graphics