Apr 15, 2010

Jauh Dimata Dekat Dihati

Salam to readers,

Aku sunyi la skrg ni..mcm2 perasaan ada dlm diri ni rindu,sunyi,sedih sume ada..smlm husband aku balik kelantan hntar mek & ayah blk kpg.memula hati mcm nak ikut jer tp bila dipikirkan kan balik dah la minggu lepas aku MC seminggu so takkan minggu ni nak amik cuti lagi kan..klu sehari ke takpe ni smpai 3 hari.so terpaksa la berkorban lagi sekali tggal sorang2..huhuhu...walupun husband jauh...tapi sentiasa dekat dihati..:-)

Aku rindu sngat2 kat husband aku..yerla mggu lepas kan dah berpisah seminggu..minggu ni pon sama..rindu yg lepas pon tak terubat lagi ni..bila teringat kat husband tiba2 hati ni jd sayu jer...memandangkan mama pon takde so husband tak kasik aku dok umah sorang2 so mlm td kena la tido umah maklong aku kat Cheras Indah smpai esok kot...ikut planning nya husband kata nak blk kelantan pagi smlm so blik KL hr ni la kan..tp disebabkan smlm pon diorg bertolak dah ptg terpaksa la husband aku blk KL jumaat pagi..seb bek la adik Kak Ina nak ikut sekali klu tak mesti aku susah hati bila husband balik KL drive sorang2..takut ape2 jd tgh jalan.
Betul la kata org perasaan lepas kawin ni lain sngat...berpisah 1 hari pon hati rasa tak tenang jer..mcm mana la org kwin yg hidup berjauhan tu kan..takleh nak bygkan mcm mana diorg lalui hidup sorang2 tanpa suami/isteri disisi...hari2 yg kita lalui bersama pasangan kita amat la bermakna sekali so pandai2 la hargai peluang & masa yang ada yer..

"I Miss My Mohd Izailani"

No comments:

Graphics