Apr 1, 2010

Tag Dari "RedLife2Love"

Salam to readers,

Kali nak buat tag yg di tag oleh atikah..hmmm dah lama rasanya tak wat menda ni kan.thanx a lot to ika sbb kasik peluang utk aku buat tag ni yerla drpd tak tau nak wat entry ape atleast ada gak la aku publish something utk hr ni...ape lagi lets chek it out!

1. Bekas kekasih saya adalah :
~Taknak ingat dah...korang sume boleh blah!

2. Saya sedang mendengar :
~ seseorang tgh menaip sesuatu di keybod komputer

3. Mungkin saya patut :
~ Balik & Rest kat umah sbb selesama saya tak baik lagi...

4. Saya suka :
~ Main internet kat umah pastu tertido kat sofa...

5. Sahabat-sahabat saya :
~ Sume best2 jer..yg tak best korang leh berambus!

6. Saya tak faham :
~ Kenapa orang asyik tanya "Bila nak ada baby" "Dah Berisi ke" " Aikk takkan merancang kot" WTF punya soalan!

7. Saya kehilangan :
~ Kucin saya yg nama dia Boboy...dia comel sbb ekor dia sekuntum mcm bunga tgh kembang..

8. Ramai yang berkata :
~ Badan saya dah berisi & pp saya chubby!heheheh...

9. Makna nama saya :
~ Tak penah tau

10. Cinta itu adalah :
~ Satu anugerah yang terindah jika kita pandai menghargainya

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
~ Bergosip..shhhhh!

12. Saya akan cuba :
~ Perbaiki diri dari mata suami saya...

13. Ayat SELAMANYA bermaksud :
~ Forever kot...heheh

14. Telefon bimbit saya :
~ kdg2 sy tak tau kat mana saya letak telefon bimbit saya..

15. Bila saya terjaga dari tidur :
~ Terus peluk suami yg tido sebelah saya...

16. Saya paling meluat apabila :
~ Pompuan yg bawak bf dia masuk sekali dlm kedai bila shopping sedangkan ko tau kedai tu dah sempit takyah nak semakkan lagi dgn bf2 korang tu..

17. Pesta/Parti adalah :
~ Dulu boleh skrg dah tak boleh...

18. Haiwan paling comel yang pernah saya temui :
~ Meercat Manor...saya temui dlm Animal Planer jer..hehhehe

19. Peringkat umur yg paling menyeronokkan bagi saya adalah :
~ Masa study kat SMTKS & kolej UNITAR.

20. Hari ini :
~ Saya dapat tau yg unit saya tak jadi wat TEAM BUILDING....yes!

21. Malam ini saya akan :
~ Main Facebook smpai tertido kat sofa
22. Esok pula saya akan :
~ pg keje mcm biasa

23. Saya betul-betul inginkan :
~ Nak shopping giler2 & habis-habisan
24. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
~ Bekas parut jerawat tak hilang lagi..haish!

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
~ Pusat membeli belah sbb leh membeli belah...

26. Makanan barat atau jepun :
~ Western food!
27. Bilik yang terang atau gelap :
~ Kalau sorang suka terang2...klu berdua suka gelap

28. Makanan segera adalah :
~ Tgh2 malam bila lapar & saya malas nak turun bwah beli makanan.
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
~ Jap lagi nani online facebook...

30. Siapa yang anda nak tag :
~ Sape rasa nak amik....amik!
Huh..finally siap gak tag yg ika kasik ni..aku rasa jawapan yg aku bg kat atas tu mmg dah tepat...hehhhe.pasni klu ada sesapa nak tag aku sila2 kan lah yer...sekian terima kasih...

No comments:

Graphics