Apr 16, 2010

Husband Dah Balik...Rindu Nak Peluk Bantal Peluk

Salam to readers,

Seronoknya husband dah balik KL semalam..memula kata nak blk hr ni..lalas ptg smlm aku call dia kata bertolak mlm td lbh kurang kol 10 mcm tu..bestnyer rasa nak lompat2...pastu kol 4 pg td handfon bunyi ingatkan bunyi alarm..adoii tak puas tol nak tido..pastu tgk ada call dr my husband..tak tggu lagi cepat2 jawab..

"abg dah smpai skrg ni br lepas tol Gombak..nak abg amik kat umah maklong ke?"

"eh takyah la bang..dah nak pagi dah..kita jumpa esok je la ek..."klu awal lg dlm kol 1 mau nyer aku tak cabut jumpa laki aku tu..tp dah kol 4 pagi..pagi ni lak aku nak kje...

"eleh..syg nak tggalkan tido la tu...heheheh..ok la abg tido sentul je la kang..."

"Ok bang...bye"..biu..biu... (i love u..hehehhe)

Pas letak tifon terus takleh tido...try pejam2 mata tetap tak lena jugak..agaknya hati bunga2 seronok sngat husband dah kembali ke pangkuan ku..eceh...tp lama2 terus tertido sambil tersenyum...

Hari ni maybe dia g keje maknanya aku jumpa dia mlm karang la seb bek esok sabtu takpe la snggup tggu dia balik keje kol 2,3 pagi...sbb tak sabar2 nak peluk the only 1 My Bantal Peluk....heheheh

No comments:

Graphics