Apr 17, 2010

TAG Apa Ada Dalam Handbeg

Salam to readers,

TAG from C's Mimy

Huh dapat TAG from c's Mimy...hmm boring2 neh leh jugak update ape2 yg patut kan since tak tau ape nak buat mlm ni dok sorang2 kat umah...ape da nak tgk2 ape ada dlm handbeg org dah mcm kes selongkar beg artis mcm dlm rancangan FUHH tu plak..perasan artis kejap yerk..hehhhhe..hah nak tgk skrg hamik ni!!!!!!

Firts of all mesti la kena tunjuk pic handbeg dulu kan..ok la ni beg dari brand Carlo Rino..ni aku cilok mama punya handbeg cadangnya nak pinjam kejap lalas aku pinjam terus..aku suka handbeg ni sbb leh sumbat segala bagai brg2 penting....handbeg hantaran kwin hr tu kasik simpan buat kepam dlm lemari...




The important thing yg kena ada mesti la wallet kan..ni wallet hantaran by GUESS.. tak perlu citer apa yg ada dlm wallet ni...




Kalau nama pompuan tak sah klu takde brg makeup kan..ok la ni beg bunga2 aku kasik smpan sume makeup2 basic yg aku selalu guna..mana2 aku pg mesti aku bwk beg makeup ni.





Compact powder - Miyami (No 2-Medium)



Eyeshadow by Avon-ni pon aku cilok mama punya



Ni antara makeup2 yg aku bwk kehulu kehilir..foundation aku tggal kan kat umah.klu nak travel mana2 je br bawak sekali.





Eyeshadow by In2It & Elianto



Blusher & celak by Avon



Mascara by Silky Girl



Eyeliner by Maybelline



Lipstick by Sheseido,Maybelline & Silky Girl



Lipglose by Body Shop



Elipse for my hair


Brg2 lain yg ada dlm handbeg aku adalah spt dibawah ni:


Rambut selalu kering lbh2 lagi klu dok dlm aircond.tu yg selalu kena guna mosturizer tu.rambut aku sesuai guna produk dr Sunsilk..lain2 produk tak bleh..rambut panjang kejap2 dah serabai tu yg stbdy sikat dlm beg.musim selsema babi so kena beli la hand sanitizer kan.maklum la aku g ni Public Transport user so selalu terdedah dgn kuman2 sekeliling..lebih baik beringat sblm kena.perfume kecik tu mmg wajib ada dlm handbeg takmo bwk yg besar2 nnti tak ckup space..tu yg bwk yg kecik jer comel sikit..





My Pink sikat



Style straight & sleek by Sunsilk



Hand sanitizer by Protex



The comel Perfume by Bvlgari



Tisu pocket



Cermin muka



Dah kata g keje naik LRT kan.so utk menghilang rasa boring + mengantuk maka tiap2 hr g keje/blk keje aku akan sumbat telinga aku dgn MP3 ni..tah hape2 lagu yg aku upload pon tak kisah la jnji layan.....





Cuaca panas skrg ni kdg2 terpaksa ikat rambut jugak..hairband/hairclip mesti kena ada.pen tu mmg aku selalu stndby dlm beg sbb kdg2 bos aku call so aku cepat2 note ape yg dia pesan.aku ni ada masalah pelupa sikit.





Ni salah 1 benda paling penting antara hidup & mati.klu takde ponstan aku ni leh mati wooo...ponstan warna kuning tak jaln mesti kena amik yg wra biru.aku kan ada migrain anytime je boleh menyerang.time priod pain aku amik ubat ni jugak..ada 1 ubat migrain aku dah stop amik dah sbb side effect dia sngat kuat.



So aku dah buat task from C's Mimy ni..tu je la yg ada dlm handbeg aku pon.aku suka handbeg besar2 mcm poket doraemon....hehehhe.lain kali klu ada TAG lg jgn lupa TAG aku ok...layan gak buat benda2 ni sume....ok la nak tido dah..slmt malam... :-)

3 comments:

- dieyana - said...

hahah..nani, seronok kan beg besar, leh sumbat mcm2, ada persamaan kita, "bedk miyami" tu,ahhaha

Nanie-Izailani said...

yer sngat betul k.diana...dah mcm poket doraemon plak..heheh...k.diana buat la tagg ni yer.jgn lupa tau.

- dieyana - said...

heheh..segan la nani, berserabut dlm beg k.diana kahkah

Graphics