Feb 9, 2010

Tomyam En Abang

Salam to readers,

Smlam tetiba husband call ingat kan nak ape la kan.rupanya2 nak bg tau dia ada masak kan tomyam utk aku sblm dia g keje.aik...tetiba mcm pelik lak tetiba je dia rajin la masak smlm..selalu nyer klu weekdays dia memanfaatkan sepenuh hari dgn tido...tido..tido...!


Hmm aku pon gelak2 je la bila dia dah ckp mcm tu..kasik motovasi + puji2 sikit...nnti leh dia masak lagi utk aku...heheh.rasa tak sabar lak nak blik..smlm smpai umah terus masak nasik cepat2..bila tgk tomyam dia atas dapur perut yg kenyang dgn nasi briyani gam smlm otomatik jadi lapor balik..haishh bkn senang nak rasa masakan dia ni..klu tak silap ni br kali kedua dia masak utk aku..yg selebihnya asek aku jer yg masak utk dia...husband takde la pndai masak sngat pon tp boleh la dr tak reti lgsung kan.kdg2 dia yg ajar aku masak itu ini..klu masak maggi pon mcm2 yg dia bubuh...huh sodappp!
Tapi aku jugak yg penat smlm dok mengemas blk dapur tu.agaknya mmg lelaki mcm tu kot.tau guna tp tak tau nak kemas blik dapur tu...


Ayam besar2 lak tu dia letak dlm tomyam tersebut..puas aku bedal..tp mkn nasik + tomyam sorang2 la smlm..abg takde nak temankan...sedih..huummmm :-(

No comments:

Graphics