Feb 9, 2010

Kad Nikah Dah Siap

Salam to readers,

Hari ni baru berkesempatan nak update sikit2 entry baru...tah nape malas tol nak buka blog neh..adehhh...

Ok lah Jumaat lepas husband g amik kad nikah kami kat Pusat Islam KL..hmm tak tau la dia g amik sorang2..selalu nyer payah benor klu nak suh dia g sorang2....mesti nak aku je yg teman sekali.tah mcm mana dia leh tergerak hati nak g sndiri..yerla klu nak harap kan aku g sekali mmg lmbat la kan.sedangkan kad tu dah sebulan lebih dah siap..tak amik2 jugak.lgpon Pusat Islam tu kan dah dekat sngat dgn tmpat keje dia..cuma nak dgn taknak je pg..

Anyway kad tu pon dah selamat di ambil mggu lepas.hari tu aku saje call dia tnya dah bangun ke belum...tup2 dia jwb dah ada kat Pusat Islam tu amik kad nikah we'olls..bagus2...tau pon g sndiri kan..tq kerana tidak menyusahkan saya yer abang...heheh

Meh la nak preview sikit kad nikah we'olls neh..heheh.see...pp & daguku yg berbotox..hahaha




At the back side kad ni just tulis details suami/isteri,tarikh nikah & IC No.

Pasni dah takyah susah nak bwk kehulu kehilir sijil nikah yg fotostat tu..bwk je kad ni sorang satu kan..senang smpan je dlm wallet..pd sesapa nak tgkap we'olls klu dok berdua-duaan dlm gelap tu sila lah berbuat demikian yer..kang tak pasal2 aku saman kang br tau!

No comments:

Graphics