Feb 23, 2010

Selamat Hari Lahir Abang + Demam Nak Naik Umur...

Salam to readers,

Ehem...ehem...testing2 1..2..3..opppsss test suara jap...


"Happy Birthday to you...Happy Birthday to you....
Happy Birthday to abg...Happy Birthday to you..."

or

"Allah selamatkan abg...Allah selamatkan abg...
Allah selamatkan suamiku...Allah selamatkan abg"


Wah2...siap nyanyi lagu happy birthday to u tu...tak menahan weh...hari ni hari kelahiran suamiku yang ke-34.nak wish semoga beliau dipanjangkan umur..dimurahkan rezeki...dilindungi dari perkara2 buruk dan semoga kasih sayang yang baru kita bina ini mendapat rahmat dari NYA...Amin...nani sayang abg sngat2....suami sntiasa no 1 dlm hati aku....

Ekceli aku tak beli ape2 lagi hadiah istimewa utk husband...hmmm smlm ingat balik keje nak g midvalley jap tp bila aku call dia smlm tetiba dia ckp demam lak..haishh demam lagi dia ni.ni tak lain tak bukan mesti kena serangan asthma...aku ckp la tah2 demam nak naik umur tak..dia gelak jer..mcm tu la dia. asal semput jer mesti demam...tu yg terpaksa cancel kan planning smlm terus rushing blik umah.smpai jer kat umah tgk husband tgh tido try la rasa bdn dia mmg panas sikit.aku amik towel & air dan lapkan seluruh badan dia kasik panas tu kurang sikit...pastu g turun bwh blik belikan makanan.dah la hujan renyai aku lak blik keje dr lrt tu jln kaki..mau tak penat kan.tp takpe la aku korbankan la sikit kepenatan aku tu sbb aku tk smpai hati tgk dia sakit.masa aku demam hr tu pon husband pon susah payah gak jaga aku...

Bila dah mkn sume nmpak dia mcm sihat sikit...aku pon letih sngat smlm kol 9 jer terus tertido..cadang nya nak bngun kol 12 tp hampeh le klu dah membuta tak sedor ape...lalas aku terjaga kol 1 kot...dlm mamai2 tu pon terus wish "Happy Birthday abg"..time2 tu la segala tok nenek ayat2 cinta bagai nak kuar kan...heheheh...bila ditanya nak hadiah ape husband kata taknak ape2...merajuk le tu yeler minta blackberry tak dapat...huhuhuhu....tp takpe esok kan rabu dia cuti so mlm sok nak ajak dia g jj belikan baju utk dia..tak kisah la setakat 2,3 helai baju POLO,RENOMA & SMALTO dia nak pon takpe..tiga2 tu sume brand feveret dia...asalkan dia happy aku pon tumpang happy jugak.

Hmm rasanya dah penat jari hantu aku ni menaip..kang citer bnyak2 ada yg meluat lak kang. ok lah chow chin chow!

No comments:

Graphics