Feb 17, 2010

Pliss..Pliss..Pliss...

Salam to readers,

Hmm...lg 6 hari husband akan clbrate birhtday dia yg ke-34...tp aku still tak tau nak kasik hadiah ape kat beliau.ada ke dia leh minta blackberry kat aku..haish..klu gaji aku ni puluh2 ribu leh le syg bg abg oii...ni setakat gaji ciput jer..klu buah bluberry leh le aku bagi..hehehe.tp ala dia saje main2 jer tu kan.dia tau mana la aku mampu nak beli menatang tu utk dia..dlm pale otak dah ada mcm2 idea nak bg such as baju POLO,Hush Puppies,Renoma,etc2.....bagi 2,3 helai cukup la kan.tp tu la mcm tak kena lak nak bg baju...baju dia dah melambak2 dlm lemari smpai dah tak ckup space..smpai la siap numpang kat space aku lg tuh haish...baju bnyak2 bkn dia pakai pon balik2 pakai bj yg sama jer...huhuhu..

Tapi tu la ingat bila2 nnti nak g cr hadiah utk dia jap tp tak tau lg nak g bila..tak kesah la ape2 jer yg aku beli jnji aku ikhlas dan dia pon hargai pemberian aku tuh..klu dah susah sngat aku kasik je la baju yg aku mntion kat atas nun tu kan..heheh..fenin..fenin..fenin..hadoii klu ada sesapa yg punya idea yg besh2...meh la kongsi2 dgn aku...mana tau idea korang tu leh pkai ke hape..pliss..pliss..pliss..

Ehem...ehem...tak lama lagi besday aku lak..harus la eh bukan harus..wajib la mintak hadiah yg gedebas2 lak kan..dlm pale otak aku skrg ni dah mcm2 yg aku nak mintak..takpe..tggu je hr 18/3 tu nnti kan..hahhaha

3 comments:

- dieyana - said...

nani, apa kata nani wat surprise, beli kek, pasang lilin, konon2 candle light diner, msk spesel2,tk nk kek sebijik, nani beli cupcake(jimat duit) hehehe...pasal adiah tu, k.diana tk pandai gak nk sugest apa..:-))

Nanie-Izailani said...

hahaha...k.diana ni husband blk keje dah tgh2 mlm tkkan time tu nak pasang lilin plak..hehehe.baik bawak dia mkn kat luar jer..:-)

- dieyana - said...

la..nani, tgh malam le romantis skit..ahahhaha. dia buka pintu umah aje, nani pun nyanyi kat dia..ahahha..cam dlm drama tu le..;-))

Graphics