Jan 31, 2011

Pantang2 Pon Blh Shopping Lagi!

Salam to readers,

Jumaat lepas aku ikut makcik aku g shopping...shopping for what??yesss shopping for Majlis Cukur Jambul & Marhabban anak aku dgn anak dia...Majlis tu akan berlangsung pada 12 Feb 2011 nnti..so jumaat spt yg dijanjikan we all ke MV lah cari baju sitecik Mya ni..pantang2 pon leh shopping lagi tau...standard r versi pantang moden kot!

Pg MV pon takde lah cantik2 mana pon..dah kata lam pntang kan jeans mana muat lagi nak pkai..huhuhu...just pkai mcm org nak g jogging siap berkasut sport bagai...yerla kang masuk angin kang...klu ikutkan mmg lah takleh keluar time pantang ni..tp ada aku kesah ke org dulu2 leh la dok perap kat umah..jejak tanah pon takleh..tp skrg takde nya mcm gitu lbh2 lagi pantang kat KL ni ha....heheheh..tp tu lah shopping pon shopping jugak kaki tu kena lah jugak jaga bukan ape takut tersadung ke ape ke nnti bentan plak..aku pon tak tau bentan tu menatang ape..selalu dgr org ckp jer lah..jln pon kena lah slow2 bukan main redah ajer..

Mya kena lah tggal dgn grandma dia kat umah tkkan aku nak hangkut dia sekali..klu dah habis pantang leh lah heret dia dlm stroller tu.so misi ke MV hari tu nak cari brg2 keperluan Mya yg dah habis & baju utk dia pakai pada majlis cukur jambul nnti.kol 12 tgh hari kuar umah hamik ko kol 5 ptg baru blik..ko tau lah mana nak cari gaun utk baby 3 mggu kan..1 jusco & kedai2 baby kat MV tu aku terjah..semua tak sesuai dgn Mya lalas jumpa jugak kat FOS...rembat 1 skirt & 2 psg baju.skirt pendek cekci..gaun ropol2 tak main lah....

Siap singgah kedai Kamdar kat situ cari satin utk deco buaian..standard kpg aku buaian deco pkai kain batik lepas/kain satin..klu KL ni sume pakai buaian2 moden kan..kain satin tu pon cari yg murah2 jer sbb nak perlukan bermeter2 kain utk buat deco plus nak pkai sekejap jer pastu buaian tu nak buka balik..buat syarat utk majlis marhabban tu jer..tu pon nasib baik mya ni kecik lagi ape dia tau pon..just tido jer la kot..

So,misi shopping di MV dah berakhir...skrg ni tgh prepare doorgift utk bagi kat kumpulan marhabban...special doorgift adalah limited edition okay..dah plan dah pon ape nak bg & deco kotak yg mcm mana.utk para tetamu yg lain belum difikirkan lagi tu pon kena tgk atas kesusaian bajet jgak..nsib baik lah majlis ni buat 2 sekali leh share2 dgn cu..bukan ape,bajet utk catering & photographer pon dah dekat 2K tu...

Oh ya kami masih memilh perkhidmatan Sweet&sour Photo Design utk majlis tu nanti..ni kan photog masa majlis kahwin aku hari tu..sbb aku puas hati lah aku still gunakan service dia lagi kali ni.harga pon dah deal sume..tu pon just sticky album jer lah..

Hmm cukup setakat ni dulu lah lagipon Mya ni kejap2 celik cam tak nyenyak tido jer dia..babai!....

No comments:

Graphics