Jan 23, 2011

Berpantang

Salam to readers,

Sedar tak sedar dah 3 minggu dah rupanya Mya lahir ke dunia dan juga dah 21 hari aku berpantang..hmm sekejap jer masa berlalu rasanya baru jer aku lahirkan princess ni..nnti tau2 jer pantang pon dah habis...hehee

Org ckp pantang tu tak best....tp aku rasa best jer.makan pon sedap2 tp ape yg tak boleh tu mmg tak boleh lah.setakat ni ape yg mama masak sume best2 & kena dgn selera dgn aku.ingatkan org berpantang ni leh mkn ikan cencaru,ikan bilis,ikan masin ke kan..tp menu aku tiap2 hari sedap jer...ayam masak kicap,daging goreng,tomyam ayam & bnyak lagi lah...minuman hari2 kopi O,milo & air suam...no ice at all...hahaha..terkulat2 lah tgk air sirap kat rumah ni hari2...

Lepas 4 hari berpantang baru lah aku leh guna set bersalin2 yg aku beli hari tu..aku pilih set dr Amway set ni mahal sikit & kita kena rajin lah sbb bnyak produk dia yg kita mesti gunakan...klu malas nak buat baik takyah beli..membazir jer.

Best jugak berpantang ni sbb keje2 rumah takyah buat..dok rehat jer berdua dgn mya...hahaha..tp sikit2 tu aku buat lah jugak kan..mkn2 pon dah siap terhidang bagai...aku tau ngap jer...hmmm ok lah setakat ni jer dulu citer pantang aku ni..mya pon dah bunyi2 tu...nnti aku rajin aku buat lah entry lagi ek..

2 comments:

rohanazainal said...

hehehe.. so shomel je kan kau bercerita.. na jenguk kau tapi tatau bila haku free.. every weekend busy ngan wedding je.. anytime tante ana melawat yer.. member2 ada yang da datang melawat ke nani?

Nanie-Izailani said...

hmmm diorg belum dtg lagi..jdot kata nak dtg tp entah bila..hehehhe..takpe lah nnti klu ko nak dtg helo2 lah dulu...tp next week aku blk kpg buat majlis cukur jambul mya.

Graphics