Mar 9, 2011

Myazara 2 Months!


Salam to readers,



Hye u alls...hari ni genap lah anak ibu 2 bulan!setakat ni ibu dah blh handle Mya sepenuhnya dah.since dah 2 bulan ni kan mcm2 perkembang terbaru anak ibu ni..antaranya:

-suka berjaga tgh mlm kdg2 smpai kol 4am dia baru tido..
-Dah taknak letak kat bwh..klu dukung elok jer senyap
-Taknak minum susu dlm botol..even susu bdn masuk dlm botol pon taknak jugak..tp aku paksa smpai dia minum.
-Tido pon mmg ganas juga tgh2 mlm kepala dah 360 darjah..jenuh nak bngun bnyak kali betulkan kedudukan dia blk
-Bdn dah agak berisi belum masuk 2 bulan hari tu dah 4.6 kg..now tak tau lah berapa kilo dah naik..tgn & peha telah berulas2 yer..dan juga dagu dah berlapis dah..
-Sngat suka klu bwk berjalan letak dlm stroller elok jer dia dok diam..kdg2 rela tak menyusu smpai lah aku yg paksa dia minum susu
-Ada certain2 baju yg dah tak sendat tp selagi leh pkai..belasah jer...hahha
-Pndai tgk tv dah...klu alihkan bdn dia pandai je palingkan kepala blk mendongak tgk tv
-Kdg2 suka mandi..kdg tak suka mandi..tgk mood dia jgak lah..time mood ok elok jer senyap bila aku mandikan..bila badmood tak ke dia melalak2...haish..tang sini aku kabut sikit r..
-berak pon kdg2 jer..ada sekali tu smapai smggu dia tak berak..tp this is normal thing..so tak perlu risau..next entry aku story pasal ni..
-Suka gelak & bercakap sorang2...

Rasanya ini je la yg aku ingat pasal perkembangan terbaru Mya ni...ada banyak lagi tp dah lupa kot....huhuhu...

No comments:

Graphics