Mar 9, 2011

Birthday Party A'n aka ATOMEN!

Salam to readers,


5 Mac 11 Mya was invited to attend Atomen's befday party @ KFC Taman Pertama...every year k.anor buat befday party anak dia mcm tahun2 lepas diorg buat kat rumah & Mcd Taman connought.smpai skrg aku tak penah miss lagi befday party si atomen ni...sbb ape aku pggil dia atomen??sbb dia suka atomen...heheh...mcm biasa pagi2 lagi anak ibu dah bangun tau je dia hari tu nak keluar.

Party start kol 4-6pm.kebetulan dat day husband keje kol 6 ptg so mmg smpat lah nak bwk Mya kan.lagipon mama atomen yg beria2 suh bwk jgak Mya dtg...kiranya Mya ni tetamu penting lah yer k.anor....hikhikhik...

So kitorg decide nak pkai sedondon 3 beranak ni..the red warrior!before kuar harus bergambar dulu kot...oh ya saya dah berimej baru ya....




Kol 4 turun dr umah Mya dah tak sabar2 nak pg dah..siap standby dok dlm stroller...


Ngam2 jer smpai kat KFC tu k.anor & befday boy pon baru smpai jugak...rupanya ada 2 org yg smbut befday hari tu.mana lah aku tau klu tidak blh beli 2 hadiah...ni aku bwk utk atomen sorang jer lah..Ini lah befday boy & befday girl - A'n & Damia


Kek befday boy - A'n (3 years)

Kek Befday girl - Damia (5 years)

Masa we all 3 beranak smpai tu just sume adik badik k.anor jer la yg ramai...kitorg bertiga lah antara outsider....heheh...



Aku pon takleh nak lama sngat kat situ sbb husband nak g keje..before tu kena hntar aku & Mya balik umah dulu..so smpai2 terus mkn jer lah..Mya kena dok diam2 dlm stroller dia ibu & abah nak menjamu selera..


Mya dgn mata terkebil2 dok pandang kiri kanan..kesian plak biar dia dok dlm keta sorong sorang2 kan...so aku dukung dia bwk dia jln2 tgk bdk2 lain main2...





Baby kecik & Baby besar

Dah elok2 bergambar tu Mya ukk...ekk..ukk..ekk plak nak menyusu lah tu gamaknya...oh ya time ni aku kasik dia FM jer sbb tmpat open benar nak selak baju pon malu.....tgk2 gak kot ada tmpat yg strategik kan takde jgak...seb bek lah dah siap bwk air panas/suam & susu sekali..so bancuh kat situ jer lah.sumbat susu terus senyap tak terkata dah...


With Kak Ita...Kak anor's sister..ni pon bakal pengantin baru tak lama jer lagi.dulu pernah keje dgn dia sekali tp kejap jer lah.now msg2 dah bawak haluan sndiri...


See..muka si bambam after menyusu...kenya perut senang hati lah ank ibu sorang2 ni...

After semua tetamu dah mkn tu ada plak game utk bdk2 & org dewasa juga.aku smpat tgk time game bdk2 tu jer lah..nak kejar masa husband nak g keje da....nasib anak aku kecik lagi klu tak dah tentu dia join punya..tggu lah next year ek...to mama a'n next year jgn lupa invite kitorg lagi ek..time tu nnti Mya dah setahun pon...heheheh






Setakat tu je lah game yg smpat aku tgk..klu tak disebabkan husband nak keje mmg we all tggu kat situ smpai party habis...mmg enjoy sngat hari tu..huhuhu..Mya pon happy jugak..

Birthday boy with his mama & ayah & ayam jugak...



Ucapan utk a'n:Thanks to k.anor & family...To My dearest a'n,happy 3rd birthday...smga dipanjangkan umur & menjadi anak yg soleh kpd mama & ayah...jgn nakal2 tau...ape pon a'n tetap encem boy...luv u mmmuahhh!!!

From - Aunty nani,uncle E & Baby Myazara...



No comments:

Graphics