Mar 17, 2011

Hari Pertama Mya Dirumah Babysitter

Salam to readers,

Hari ni hari pertama Mya kena dok dgn babysitter nya.aku pnggil kak ita jer.before ni mmg ada bwk Mya pg umah kak ita ni utk biasa2 kan dia.tgk elok jer kak ita & suami dia dukung2 Mya nmpak serasi sgat.so dari situ dah nampak yg kak ita ni mmg blh jaga Mya...

Kol 7 pg tadi after aku bersiap nak g keje sume,kejutkan Mya dr tido..tukar pampers dia siap2 & abahnya dukung nak hntar umah mak baru dia.masa hntar tu dia dah sedar mata celik dah.aku nak tggalkan pon syg rasanya.before aku g keje siap kiss pp Mya dulu...berat tol rasa hati ni bila anak sndiri ditinggalkan pd org lain..tp apa blh buat kan nak tknk terpaksa jugak lah.

Kat ofis pon hati & fikiran dok teringat kat Mya jer..seb bek la bos tkde kat ofis hari ni..ada msa terluang aku call kak ita tanya mcm mana keadaan Mya takut dia menangis jer taknak nyusu botol.tp alhamdulillah lega hati bila k.ita ckp Mya ok jer...pas nyusu elok tido...good job princess...senang sikit hati ibu bila dpt tau My baik2 jer dok kat umh mak..hehehe...

Aku kat ofis po tak henti2 tgk jam.lambat tol rasanya masa berlalu..tak sabar nak habis wktu pejabat nak blik cepat amik Mya...nak peluk,nak cium anak ibu sorang2 ni...kuar dr ofis terus menuju ke lrt jln laju2...hahaha.smpai umah kol 6 terus g amik Mya dulu.dia tgh dok atas riba maknya.dah siap mndi dah pon..smpai umah jer terus lepas geram terus BF plak...hehhe comel jer Mya...hikhikhik..


.

No comments:

Graphics