Jun 10, 2010

Got Parcel From MOTHER CARE

Salam to readers,

Wah....hari ni baru semangat sikit nak mengarang entry baru....walaupun kepala sedikit weng tapi digagahkan jugak la...lgpon sblm ni pon tak tau ape nak bebel kat sini kan..nak citer bab2 peknen agak malas pula..mungkin tggu sikit hari lagi kot..lgpon masih belum dlm mood yg tervaek la nak story..huhuhhh...

Ok tapi hari tetiba murah rezeki pulak kan...yerla ada la plak seorang yg baik hati telah menghadiahkan sesuatu dr MOTHER CARE..chewah...masa tgh lepaking dgn Kak Tipah tetiba my AGM baru smpai ofis dr meeting kat luar..pastu terus dia bagi 1 parcel kat aku...kat plastik tu tertulis "MOTHER CARE" wah...sngat suka okeh..katanya tadi dia terlalu depan kedai Mother Care tu pastu terus teringat kat aku...tu yg dia belikan tu..

Ok lah smlm my AGM ni,Pn Maheran terbuka citer pasal krim utk menghilangkan strecth mark kat perut..yerla bila perut kita mkn besar nnti kulit2 kat perut tu akan terasa gatal2..so klu taknak tggalkan bekas2 parut ke,pecah ke gunakanlah krim tersebut..smlm dia pesan kat aku suh beli tp aku lom rasa nak beli lg..tup2 hari ni dia dtg dan menghadiahkan krim tersebut kat aku...tadi pon mcm malu2 je nak amik kan....heheh...


Ni lah parcel yang aku dapat tuh....


From Mother Care


Siap ada riben bagai...

Krim for strecth mark

Tapi aku tak tau lagi mcm mana cara nak gunakannya...blk umah mlm kang la aku study pasal benda ni..apapun thanx a lot to Pn Maheran for the gift....

2 comments:

- dieyana - said...

wah, bestnye nani, dpt prsent from MC. k.diana mmg suke nyopping kat MC. nanti nani sapu la kat perut lotion tu, elok tau. esok2 nanti, perut besar, dia akan tegang, pakai tu, leh ilang gatal2..esok2, lps besalin, pakai lotion ni, perut tk tinggl parut...cantik, mulus..ehhehe

Nanie-Izailani said...

heheheh..tu la tetiba jer dpt lotion tu dr MC lak tu..nak tggu nani beli tah bila la k.diana oiii...

Graphics