Jun 29, 2010

Unfeeling Well

Salam to readers,

Hari ni aku tak bape sihat sngat.ekceli since smlm lg dah start sakit kepala.ni bkn setakat skit kepala migrain tu ni skit kt bhgn blkg telinga..kira seluruh blkg kepala tu sakit gila2 la berdenyut2..tgh hr smlm ingat nk mkn ubat sakit kepala yg doc bg tu tp tak jd sbb takut nak blk nnti pitam lak kat tgh jalan.yerla aku kan blk naik lrt dlm lrt pon ikut nasib la dpt tempat duduk tu pon jarang2 dpt..so taknak amik risiko terpaksa tahan jer la smpai umah kan.

Klu sape2 sakit kepala pon mmg tak tahan kan rasa nak pecah kepala otak ni menanggung nya.tu pon blk smlm jln slow2 dah la kena berdiri dlm tren tu.tp takpe demi sitecik ni kena la harung jugak....nak merungut sngat pon tak baik kan.

Smpai2 umah bersih2kan diri mkn ubat terus tumbang...tp seb bek yg berdenyut2 terus hilang cuma tggal kesan2 dia yg mcm rasa nak pitam tu jer..takleh nak bangun bnyak sngat terbaring je la atas sofa.kol 12 mama smpai dr kpg then aku terus smbung tido dlm bilik....tggu husband blk lmbat plak sbb dia jnji nak picit kepala aku.

So pagi tadi tgh bersiap tetiba perut rasa kosong mcm masuk angin..tekak meloya rasa nak termuntah agaknya sbb perut kosong kot tu yg rasa nak muntah.td pon masuk lif mcm nak pitam jer takleh nak berdiri sngat.kena ajak husband bekpes dulu kat mamak.pas selesai mkn masuk2 je dlm keta terus rasa nak muntah dah takleh nak tahan2 lg dah.seb bek ada plastik bekas isi sampah masa blk dr kpg hr tu ada lagi...dlm plastik dah penuh dgn smpah tp redah jugak la muntah dlm tu.yerla jln tgh jem mana ada space nak benti tepi jalan...tp seb bek la plastik tu bocor sbb aku muntahkan roti canai dgn milo ais...hehehh hbs la perut kosong blik...

Husband pon dah risau tgk aku muntah air bnyak sngat.smpai dia kata takyah keje..tp aku rasa bdn aku laarat nak keje...nnti kat ofis leh curi2 time utk rehat...heheh..ni la keje aku asal bdn tak lalu je mesti g tido kt blik smayang...setakat tido 1/2 jam takde hal lah...td smpai ofis pon lalok semacam jer...haishhh dah lama tak muntah tup2 hr ni nak star blk ke...harap2 tak berpanjangan la.....

No comments:

Graphics