Feb 24, 2011

Ucapan Selamat Hari Lahir Buat Suami Tercinta

Salam to readers,





"Happy birthday to u...happy birthday to u..happy birthday to abang...
happy birthday to u.."

23 Feb 2011 genap lah usia suamiku 35 tahun.dengan ni ku ucapakan "selamat Hari lahir yg ke 35 buat suami tercinta"..alhamdulillah hubungan kami semakin penuh dgn kasih sayang dari bujang,bertunang,berkahwin smpai lah dah berkeluarga.

Hmm aku pon tak tau nak hadiahkan apa kat dia.rasanya takde present yg mcm thn2 sudah.tp apa yg paling bermakna skrg ni adalah kelahiran permata hati kami "Nurqaisya Myazara".kehadiran Mya menambahkan seri & kebahagiaan dlm rumahtangga kami..itulah hadiah yang terlalu berharga nilainya..



Ucapan terakhir buat suami semoga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,diberikan kebahagiaan hidup dan menjadi suami/ayah yg bertanggungjawab dan juga diharapkan semoga rumahtangga kita sentiasa dlm keadaan aman bahagia...

Selamat Hari Lahir Abang..Me & Mya luv u till the end..mmuahhh!!!

3 comments:

ZulDeanz said...

Selamat Hari Jadi Abey E

ZulDeanz said...

Happy Birthday Abey E

Nanie-Izailani said...

amboi..ada dwibahasa bagai yer...btw,thanks so much!