Sep 25, 2010

Ape Kes Sampai Lebam Mcm Ni???

Salam to readers,

Salam Sabtu peoples...hari ni cuma bersantai2 dirumah sajer.breakfast tadi just mk roti dgn hot milo then tgh hari plak mkn KFC kat stadium bolasepak.


Ekceli aku nak citer psal tgn aku yg lebam ni kesan dr amik darah last tuesday.alkisahnya hari tu kan g checkp up pregnen kat KK Tmn Mulia.amik darah tu mcm biasa la kan.bkl umah tu rasa sengal2 sikit kat urat tu still takde ape2 lebam lagi.ptg tu nmpak sikit kesan lebam kat tmpat cucuk tu.thats normal eh pas amik darah.tgk dlm gambar tak seteruk tgk secara live tau...huhuhu....

So start mlm tu dah nmpak lebam dia lain mcm.jadi mcm tompok2 ingat kan 2,3 hari hilang la tp hari ni dah masuk hari yg ke-5 still sama jer takde perubahan pon.rata2 aku tnya org sume kata pelik sepatutnya klu lebam pon sikit jer la just tmpat cucuk tu tp kali ni jadi lain plak.aku pon before ni penah gak cucuk amik darah tp takde la seteruk ni..klu buat movement takde la sakit tp klu tekan tmpat lebam tu rasa la ada sakit sikit.

Husband pon terkejut la tgk nape smpai jd mcm ni.blh jer klu nak g tnya doc klinik lain tp husband kata hold dulu isnin ni return pg KK bg tau nurse kat situ knpa tgn aku leh smpai jd mcm ni.kasik diorg rasa bersalah sikit.takut nurse situ salah cucuk ke ape ke...tgn aku klu tgk live dah mcm kena dera plak.nak pkai baju lengan pendek pon mcm segan jer.

No comments:

Graphics