May 3, 2010

Enjoy The Party - Famous & Fabulous

Salam to readers,

Dalam kol 7 tu dah bersiap sume & get ready nak turun ke hall jer ikutkan tu dah lambat sbb kebanyakan org sume dah ada kat Hall...smpai depan Hall ada Lucky Deep kira kena cabut kertas dlm kotak pastu tgk ape yg kita dpt...org lain cabut sekali..hubby aku smpai 2,3 kali dia cabut...lucky deep ni sume staff dpt cuma brg2 dia jer lain2...nnti just collect jer kat club..utk lucky deep ni dapat emergency light & Hair dryer.... kiranya org lain dpt sorang 1,kitorg dpt 2...heheheh

Masuk dlm hall dok meja depan dekat2 dgn Main Table..dok semeja dgn persatuan isteri2 staff club...heheh tp ok sbb aku dah biasa..yg bezanya cuma aku muda jer..yg lain sume ada anak2 sndiri...hehhe.tp ok la..kat bawah ni sume picture2 yg aku amik masa dinner.



Opening Gambit


Wif Kak Emma



Mlm tu aku mkn sikit jer la..mcm tak mengancam jer....tp yg best ada BBQ...heheheh.berzikir la kat telinga hubby suh dia amikkan BBQ..aku malas nak keluar2..lgpon klu hubby yg amik dia takyah Q,terus potong line org jer...heheheh
My Food




Hubby Punya



Our BBQ


Malam tu tak ong langsung..1 lucky draw pon tak dpt...usahkan lucky draw,lucky jackpot pon tak dpt..tau kan jackpot tu ape.....collect dari staff sorang 10 hngget pastu cabut la no sape yg bertuah..duit utk jackpot tu terkumpul sbnyak 1400 hngget..tp ok la tak dpt sbb duit tak halal consider judi jugak tu....


Pic bawah ni plak geng aku masa zaman anak dara lagi..Time to terkinja2 lagi...heheheh.tp skrg dah sopan..dah jd baik..ada suami enjoy dgn suami jer la..dlm ramai2 ni aku yg paling tua..tp tua sikit je la..but still menten okeh...klu ada yg 2,3 org lg mesti lg happening...tp nak wat cmaner..mak pak diorg dah retire dr RLC.




Baby boy yg sngat comel..ni anak sepupu hubby kira anak buah aku la..comel giler..rasa nak pinjam bawak balik..see...comel tak bdk ni...along kata klu nak anak mcm Amsyar ni kena la selalu tgk gambar dia..hehhehe..



Bdk2 kat bawah ni anak besfren hubby..ni sume adik badik..diorg ni baik2 tau..dats Y kitorg suka layan bdk2 ni...kdg2 bg coklet pon malu2 nak amik..


Time ni dah hbs party..so still ada yg "dance all nite long".hubby ajak aku lepak kat karoke dgr geng2 otai nyanyi..

My Hubby with Papa (1 of the bff)







~End Of The Party Story~

No comments:

Graphics