Jul 9, 2009

Welcome To Blogspot NANI.....

Salam to readers,

First of all aku nak describe bout myself first...namaku Haryani Shahida bt Shaarani.dlm family diorg sume pggil aku dgn nama Nani/Kak Long..kwn2 sek dulu pon pggil aku Nani.hmm,kat Kolej & tmpat kje aku pemes dgn panggilan YaniE...tp aku tak kisah pon sbb aku bgga dgn nama aku sndiri..asalkan korang sume pggil aku dgn nama yg baik2 jer dah la.skrg aku dah mencecah usia 22 thn dan bakal bergelar seorang isteri dalam masa beberapa bulan jer lg neh...nerves jgak la aku rasa...aku dilahirkan pada 18 Mac 1987 di Hosp besar Teluk Intan Perak tepat jam 7.40am..terima kasih to mama kerana telah melahir & membesarkan ku smpai skrg.kasih sayang mama takkan kulupa smpai bila2...


mama ku tersayang..Pn Harlina Khalid

Now baru nak berjinak2 dlm dunia blogging...saje2 jer utk isi masa lapang.lagipon ni kira cam diary la atleast kita leh ingat ape yg berlaku dlm hidup yg kita lalui ni kan..so bnyak lagi yg kena explore utk berkecimpung dlm dunia blogging ni..org lain dah expert giler aku baru jer nak mula..hehhee.tapi takpe la tu org punya pasal.yg pnting kita enjoy!!!!!!!!!!!!!hoyyehhh!!!

No comments:

Graphics