Jul 9, 2009

Further Study

Salam to readers,

Okay masuk bab study plak ek..pas hbs SPM cam biasa la rehat2 kan minda dulu plus ada la wat keje part time sikit cari own pocket money..agak2 dah puas rehat so ku decide nak further study di UNITAR PJ dlm bidang diploma In Tourism Mgt.masa study ni pon aku keje tatap keje...kdg2 terkejar blk dr kelas sbb nak masuk kje on time okeh..aku sngat berdikari tau...huhuhu.

Masuk IPTS pon ok la..hehe (ekceli tak layak nak apply mana2 UPU..hikhik)further stdy bkn lah penghalang utk kami meneruskan hubungan cinta kami kan.lgpon bukannya aku dok berjauhan....aku ulang alik tiap2 hr dr rumah g kelas...maknanya,ada lah sedikit masa utk beliau kan..walupun tak selalu pon dpt jumpa (maybe perbezaan usia membataskan semua tu kot?yerla...aku ni kan muda...life more to enjoy...dia kan dah berumur..katanya dulu dia dah pernah alami semua2 tu..skrg ni biarlah dia tumpukan sepenuh masa pd kerja2 beliau...tp itu bkn bermaksud takde lgsung masa utk ku....

Dlm smggu tu ada la jugak jumpa kan tiap hr rabu (beliau pnya offday hr rabu da...)...selama 2thn 1/2 (Jun05-dec07) aku pon dah hbs bljr tanpa ada repeat paper(nak kata pandai la ni..heheh)dan telah berjaya menggenggam diploma (ijazah tak smpai lg la)....kdg2 masa tu bnyak habiskan dengan kwn2..buat assigment lah,travel luar KL lah...stdy group lah...tp sedikit pon dia tak penah kisah & tak cemburu langsung.. mungkin dia faham kot time tu aku kan tgh study.. kuikuikui...

Thanx again syg kerana memahami situasi aku sbg seorang pelajar...abg bnyak support nani...klu aku putus duit...ada la sikit2 dia hulur...even tak bnyak..tp cukup la utk tggung mkn minum kat kolej tuh ....



No comments:

Graphics