Jul 17, 2009

Baju Melayu Siap!

Salam to readers,

Kali ni aku nak citer pasal bj melayu..knpe bj melayu?hehhe meh2 baca.hr rabu lepas aku dgn tng aku g amik bj melayu (bj nikah & bj sanding) kat Taylor kami aka abg Apek (bkn la mcm cina pon) kat medan mara.ekceli dulu jnji nak amik 1hbJuly tp ada sbb yg tk dpt dielakkan maka kami menundakan utk amik pd 15hb.so pg la kami td ke medan mara tu..jln jem takyah nak ckp la time org blk keje la katakan.smpai2 jer terus masuk kat basement..bila dah siap baju tu nmpak cntik plak.utk baju nikah kami pilih wrna silver & dark purple utk majlis kahwin di kelantan.baju dia dah siap baju aku lak tak siap2 lg.mmg aku sengaja nak lambat2kan pon.lgpon baju aku bkn wat kat sini.aku tempah dgn Kak Ros kat Kpg Baru.before ni baju2 raya sume kak ros yg jahit.aku dah selesa dgn hasil kerja dia.so aku tempah dgn dia jer la...2 psg baju melayu ni RM220.00..siap ada sulam kat leher bagai..cntik sngat.tak sabor aku nak nengok dia pkai.tp pix taleh nak appear nnti tak surprise sbb korg dah tgk aku nyer baju...hehehe.pas byr sume tu kitorg pon balik ke rumah msg2 aku blk naik lrt sbb......ada lah sbb nyer.sbb aku merajuk...huhuhu..

No comments:

Graphics