May 19, 2011

Mummy & Daughter

Salam to readers,

Hari tu masa godek2 folder lama dlm pndrive tetiba terjumpa pic aku masa kecik dok atas riba makcik aku..pastu baru aku perasan ada 1 gmbar Mya yg serupa dgn gmbar aku tu.Mya pon dok atas riba org yg sama jgak.

Tgk ada persamaan dlm kedua2 pic ni dari segi position & juga aksesori atas kepala.Yang bezanya Mya lebih bulat dari mummy dia...tapi masa ni aku dah besar sikit sbb dah ada tmbuh gigi..


So bila tgk pic ni lama2 senyum sorang2 layan perasaan...tak sngka gmbar ibu & anak ni lebih kurang sama jer..sweet momment...huhuhu...

3 comments:

- dieyana - said...

la nani, sama, cara duduk, bunga kat kepala...heheheh..;-)

Nanie-Izailani said...

tu la kan..secara tak sengaja tu.

Mimy Hamid said...

klasik kan gambar ni...kebetulan...

Graphics