Nov 14, 2009

Pinky Bedsheet

Salam to readers,

Walaupun dah nak dekat sebulan kwin tp still dpt hadiah lagi tau.ekceli dah lama dah k.anor nak kasik aku hadiah perkahwinan ni tp tu la aku asyik takde kat umah je mlm2 seb bek mlm tadi aku ada kat umah so k.anor,abg zul dgn anak beliau A'n dtg umah aku.kebetulan plak kakak k.anor ni pon dok 1 floor dgn aku jugak..

Hmm sape sebenarnya k.anor neh ek ok2 let me introduce k.sebelum aku masuk TM aku keje kat 1 company somewhere in Tmn shamelin.tp tak lama pon aku keje situ tk smpai setahun bila dpt offer TM terus aku chow..kak anor ni HR exec kat situ la mula2 kenal terus jadi rapat mcm dah lama kenal jer.dgn husband beliau pon aku boleh join jugak tau.kak anor ni mmg baik sngat2 & HR yg sporting giler.skrg dia pon dah chow dr company tu dan dpt better offer tp kitorg still contact2 lagi dgn X-staff company tuh.ekceli dah ramai dah yg blah dr situ tau.
Ha kan dah melalut2 plak aku neh ek.mlm tadi kak anor sms aku tnya no umah alamak aku dah la bizi mengemas mandi pon tak lagi dowh..terus aku salin baju yg cntik sikit & siap2 buat air.pastu tgu je kedatangan beliau hehe.dlm 1/2 jam mcm tu kak anor,abg zul & a'n pon smpai terus ajak diorg masuk & hidangakan air.diorg dtg pon sekejap je sbb pasni ada hal lain lak.smpat la sembang2 kejap aku klu dah jmpa kak anor ni klu tak bergosip mmg tak sah haha!anak dia pon dah besar dlm setahun lbh rasanya.dulu masa baby aku selalu dukung bdk kecik neh.pas kak anor balik aku pon buka la hadiah & kad yg dia bagi tuh...nak tgk tak?meh...meh...


"Selamat Pengantin Baru Haryani Shahida"


Greeting Card

Warm wishes



Pink Bedsheet by AKEMI



Gift & Greeting Card


Tarrraaaaaaa!!!!!!!ni la hadiah yg kak anor & abg zul kasik.hmmm mcm tau2 je aku mmg nak sngat menda ni kan.tima kasih sngat pada kak anor,abg zul & a'n heheh..dia mmg tau aku suker pink pon sbb tu la dia saje beli kaler neh.tp aku syg la nak pkai sbb dia santek..muleh tak mcm tuh?Kat bawah ni aku kasik tepek pic2 beliau..


Kak Anor+Abg Zul +A'n



1st Bisday A'n @Mcd Tmn Connought


OTW g family day kat PD

Meeting kat KDE

Ok la dah hbs bab hadiah ni dah.smbung next entry...C ya...

No comments:

Graphics